Uudised

Põllumees põline rikas 23. mai arendusjuht õp Talvi Kaja


9. mai hommikul läksid 3.b kl õpilased loodusõpetuse tunni ajal rohekasvuhoonesse taimi külvama. Poisid tõid tädi Ellega veevanni ja mulla. Seejärel jagunesid õpilased paaridesse ning pidid otsustama, milliseid taimi nemad tahaksid külvata. Valikusse jäid lehtsinep, punane kapsas, Hiina kapsas, sibul, hernes ja päevalill.

Pooled õpilased panid oma karbid kohe kasvuhoonesse, teised aga leotasid enne natuke oma karpe veevannis ning seejärel panid inkubaatorisse. Paaril järgneval päeval käisid õpilased inkubaatoris olevaid karpe niisutamas ning olid üsna hämmingus, kui nägid, et nende tärganud võrsed ei olegi rohelised, vaid kollased. Seda suurem aga oli nende rõõm, kui ka need võrsed läksid roheliseks.

Järgmise nädala teisipäeval jagunesid õpilased viide erinevasse rühma ning arutlesid, milliseid toite saaks nendest võrsetest valmistada. Õpilased pidid oma nimekirjast välja valima ühe ning kirja panema, milliseid toiduaineid nad selleks vajavad.

Lõpuks pakuti välja, et võiks valmistada hamburgerit, rohelist pastat, Caesari salatit, värsket salatit ja smuutisid.

Sellele järgnes otsustamine ja hääletamine.

Lõpuks otsustasid õpilased valmistada Caesari salatit, rohelist salatit ja smuutisid.

Sama nädala reedel saigi see kokkamine ette võetud.

Lapsed nautisid oma toitude valmistamist. Üritus lõppes suure ühise söömisega.

9. mai hommikul läksid 3.b kl õpilased loodusõpetuse tunni ajal rohekasvuhoonesse taimi külvama. Poisid tõid tädi Ellega veevanni ja mulla. Seejärel jagunesid õpilased paaridesse ning pidid otsustama, milliseid taimi nemad tahaksid külvata. Valikusse jäid lehtsinep, punane kapsas, Hiina kapsas, sibul, hernes ja päevalill.

Pooled õpilased panid oma karbid kohe kasvuhoonesse, teised aga leotasid enne natuke oma karpe veevannis ning seejärel panid inkubaatorisse. Paaril järgneval päeval käisid õpilased inkubaatoris olevaid karpe niisutamas ning olid üsna hämmingus, kui nägid, et nende tärganud võrsed ei olegi rohelised, vaid kollased. Seda suurem aga oli nende rõõm, kui ka need võrsed läksid roheliseks.

Järgmise nädala teisipäeval jagunesid õpilased viide erinevasse rühma ning arutlesid, milliseid toite saaks nendest võrsetest valmistada. Õpilased pidid oma nimekirjast välja valima ühe ning kirja panema, milliseid toiduaineid nad selleks vajavad.

Lõpuks pakuti välja, et võiks valmistada hamburgerit, rohelist pastat, Caesari salatit, värsket salatit ja smuutisid.

Sellele järgnes otsustamine ja hääletamine.

Lõpuks otsustasid õpilased valmistada Caesari salatit, rohelist salatit ja smuutisid.

Sama nädala reedel saigi see kokkamine ette võetud.

Lapsed nautisid oma toitude valmistamist. Üritus lõppes suure ühise söömisega.