Koolis lähtume käitumises kooli alusväärtustest ning põimime need õppe- ja kasvatustöös läbi üld- ja huvihariduse üheks tervikuks läbi kooli tunnuslause.
Kooli alusväärtused, millest lähtume, on
Iga õppija arengu toetamine – meie koolis on õpe toetatud, lähtudes nüüdisaegsest õpikäsitusest, pakkudes kvaliteetset üld- ja huviharidust, arvestades õppija vajadusi ja võimeid, et õppija saaks kujuneda haritud, loovaks ja empaatiliseks inimeseks, kes teab oma tugevusi, oskab luua õpitu vahel seoseid ning saab kogemuse ennast juhtivas õppimises. Selleks märkame õpilaste eripärasid ja andeid varakult ning pakume maksimaalset toetust, et iga õpilane saaks võimalikult hea hariduse.
Meeskonnatöö – väärtustame koostööd, olles ise lugupidav, arvestav ja toetav meeskonnaliige. Oma rollist lähtudes võtame vastutuse ja oleme eeskujuks. Seda toetab koostöö õpilaste, õpetajate, kooli ning kodu vahel.
Sallivus ja inimväärikus – oleme eeskujuks, lähtudes käitumises ja suhtlemises meie koolis kokkulepitud reeglitest ja tavadest. Oleme igaühe osas sallivad ja säilitame inimväärikuse igas olukorras. Kui märkame sobimatut käitumist, siis reageerime vastavalt.
Isamaalisus – tähistame Eestile olulisi tähtpäevi, väärtustame eesti keelt ja kultuuri, võimalusel võtame osa laulu- ja tantsupidudest. Omalt poolt pakub kool huviringe, mis väärtustavad isamaalisust. Käitume väärikalt ning lugupidavalt. Kanname pidulikel üritustel sobilikku riietust.
Tervislik eluviis – väärtustame liikumist, mitmekülgset ja tasakaalustatud toitumist ning ööund. Kool toetab tervislikku eluviisi, pakkudes ainetundides liikumistegevusi, vahetundidel õues viibimise võimalust ja mitmekülgseid õuesõppe võimalusi. Oleme liikudes rõõmsad!
Keskkonnahoid – sorteerime prügi, koristame enda järel ja tarbime säästlikult. Võtame osa erinevatest keskkonnahoiule tähelepanu pööravatest sündmustest ning oleme eeskujuks igapäevastes loodusthoidvates tegevustes.
Kooli tunnuslauseks, millest lähtume õppe- ja kasvatustöös läbi üld- ja huvihariduse, on UURIN, AVASTAN, LOON.
Uurimine, avastamine ja loomine on protsess, mis kajastub klassi koostegemistes, aine- ja huvitundides ning ülekoolilistes tegevustes.
Uurivate tegevustena on rõhk koolis õppekäikudel ja tundidel väljaspool koolimaja, projektõppel, õuesõppel, loovtöö koostamisel, külalistundidel, rühmatöödel, iseseiseval tööl ja funktsionaalsel lugemisel.
Avastavate tegevustena on rõhk eelnevalt nimetatutele lisaks avastusõppel sh ainetevahelisel (k.a. huvitundide) lõimingul, looduses viibimisel, õppe ja igapäevaelu seostamisel, huvide avastamisel, kooli ja klassi ühistegevustel, enda ja teiste tundma õppimisel.
Loovate tegevustena on rõhk eelevalt nimetatutele lisaks omaloomingulistel ja praktilise väljundiga tegevustel aine- ja huvitundides nii klassiga ja kooliüleselt, konkurssidest ning võistlustest osavõtmisel, huvidega tegelemisel ja esinemistel.