Erasmus+ projekt Cultural Colors lõppes Hispaanias 05. juuni õp Kersti Rohtmets
Maikuu viimasel nädalal toimus Erasmus+ projekti Cultural Colors viimane kohtumine Hispaanias. Plaani järgi oleks pidanud toimuma veel üks kohtumine Türgis, aga kuna meie partnerkool asub maavärina piirkonnas Hatays, siis kahjuks pole see enam võimalik. Kohtumisest võtsid seekord osa õpetajad. Teemaks oli draama. Eelmistel kohtumistel tegeleti muusika, tantsu, kuulsust toonud inimeste ja kirjandusega.
Iga maa esindus pidi kirjutama oma maa kultuuri tutvustava lühinäidendi ja tõlkima selle inglise keelde. Lisaks tuli see esitlustega illustreerida. Meie kirjutasime näitemängu oma laulu- ja tantsupidude ajaloost. Näitemänge esitasid kohaliku kooli õpilased, kes olid innukad etlejad. Lõbu oli laialt ja suur etendus lõppes kõikide osalejate Kaera-Jaani tantsimisega.
Kool - Institut Marina, mida külastasime, on katalaanikeelne ja asub La Llagostas, Barcelona külje all. Koolis õpivad õpilased alates 7. klassist. Eriline oli koolimaja arhitektuur - kool koosnes kolmest suurest tornhoonest.
Peale koolipäeva kohtusime linnapeaga, kes tutvustas meile kohalikku elu ja näitas linna vaatamisväärsusi. Õpetajad viisid meid Barcelona vanalinna tuurile ja linnakeskustesse nimedega Vic ning Caldes de Montbui.
Viimase kohtumise juurde kuuluvad ka arutelud, kokkuvõtted ja lõppraporti kirjutamisega seonduv. Kuigi projekti perioodi jäid ka koroonaaeg ja Türgi maavärin, suudeti kõik tegevused läbi viia ja eesmärgid täita.
Projekti koordinaatorkool oli Hollandis, partnerkoolid Poolas, Türgis ja Eestis
Maikuu viimasel nädalal toimus Erasmus+ projekti Cultural Colors viimane kohtumine Hispaanias. Plaani järgi oleks pidanud toimuma veel üks kohtumine Türgis, aga kuna meie partnerkool asub maavärina piirkonnas Hatays, siis kahjuks pole see enam võimalik. Kohtumisest võtsid seekord osa õpetajad. Teemaks oli draama. Eelmistel kohtumistel tegeleti muusika, tantsu, kuulsust toonud inimeste ja kirjandusega.
Iga maa esindus pidi kirjutama oma maa kultuuri tutvustava lühinäidendi ja tõlkima selle inglise keelde. Lisaks tuli see esitlustega illustreerida. Meie kirjutasime näitemängu oma laulu- ja tantsupidude ajaloost. Näitemänge esitasid kohaliku kooli õpilased, kes olid innukad etlejad. Lõbu oli laialt ja suur etendus lõppes kõikide osalejate Kaera-Jaani tantsimisega.
Kool - Institut Marina, mida külastasime, on katalaanikeelne ja asub La Llagostas, Barcelona külje all. Koolis õpivad õpilased alates 7. klassist. Eriline oli koolimaja arhitektuur - kool koosnes kolmest suurest tornhoonest.
Peale koolipäeva kohtusime linnapeaga, kes tutvustas meile kohalikku elu ja näitas linna vaatamisväärsusi. Õpetajad viisid meid Barcelona vanalinna tuurile ja linnakeskustesse nimedega Vic ning Caldes de Montbui.
Viimase kohtumise juurde kuuluvad ka arutelud, kokkuvõtted ja lõppraporti kirjutamisega seonduv. Kuigi projekti perioodi jäid ka koroonaaeg ja Türgi maavärin, suudeti kõik tegevused läbi viia ja eesmärgid täita.
Projekti koordinaatorkool oli Hollandis, partnerkoolid Poolas, Türgis ja Eestis