Uudishimu päev 17. november õp Maarja Tärk
President Alar Karise ettepanekul tähistame oma koolis neljapäeval, 17. novembril, uudishimu päeva. Selleks päevaks oli õpilastel võimalik valida 43 erineva huvipakkuva töötoa vahel. Põnevaid tegevusi pakkusid välja nii Paikuse Kooli õpetajad, kuid on ka külalisesinejaid. Uudishimutseda on võimalik nii loodusainete valdkonnas, kus õpilased tutvuvad lähemalt elektriga, maastiku ja looduse eripäradega ning riikide lippudega. Paljud õpilased olid huvitatud inimese olemusest, uurides aju ja emotsioone. Ka kriminalistika vastu oli huvi suur. Eraldi oli võimalik süüvida ka arvude ja muusika maailma.
Õpilaste huvi ja ootus oli juba enne päeva suur ning loodame, et nii mõnigi küsimus leiab täna vastuse.
Aitäh kõikidele uudishimutsevatele õpilastele, õpetajatele ja külalistele, kes aitasid seda päeva korraldada. Eraldi tänu ka meie tädi-Vellile, kes koordineeris eelkõige väiksemate õpilaste liikumist töötubadesse.
Uudishimu on tore tunne!
Uudishimu päeva töötoad
Töötoa nr |
Kooliaste/ klass |
Õpilaste arv töötoas |
Töötoa teema |
Ruumi nr |
1-4 |
4 – 9 kl |
37 |
Mida räägib sinu keha? |
77-4, käsitööklass |
2-3 |
4-9 kl |
26 |
Flextangle ehk painduv sasipundar |
kunstiklass |
1-4 |
5 – 9 kl |
16 mängijat korraga ühes tunnis |
Väärtuste mäng (Tunne ennast ja oma sõpru), mängivad 4-liikmelised grupid/sõpruskonnad |
213 |
2-4 |
4.-9. |
20 |
Mis on tesselatsioon? (matemaatika, kunst, ajalugu) |
227 |
1-4 |
4-8 kl |
21 |
Põnevad paigad Ühendkuningriigis |
207 |
1-2 |
4-6 kl |
25 |
Kuidas programmeerida roboteid? |
PAI Meedium klass |
3 |
4-9 kl |
25 |
Mälumäng “Pikim, suurim, kõrgeim” |
111 |
1-4 |
4-9 kl |
24 |
Mida ja kuidas tantsiti XX saj algul? |
Aula |
1.-4. |
4.-5. |
24 |
Emotsioonid, kehakeel- kuidas end väljendada? Rollimängud. |
Raamatukogu-klass |
1-4 |
4.-9. |
10 |
Disaini oma telefonihoidja! |
Tööõpetus (PAI) |
1-4 |
4.-9. kl |
24 |
Teadlik kritseldamine |
P305 |
1 - 4 |
6 - 9 |
60 |
Õuesõpe – viktoriin jne |
Koolihoov |
1 - 4 |
6 - 9 |
24 |
Kuulujutud |
304 |
1 - 4 |
5 – 9 kl |
25 |
Elustiil ja tervis |
Spordikeskuse rühmatreeningu- saal |
1-2 |
7-9 |
15 |
Olen ise enda reisikorraldaja |
202 |
2 ja 4 |
8-9kl |
25 |
Kuidas õpitakse politseinikuks? |
Politseikolledž |
1-4 |
8-9.kl(7.kl |
24 |
Elekter-sõber ja vaenlane |
310 |
1-2 |
6-9 |
24 |
Loominguline meistriklass - sinkveini kirjutamine teemal “Sügis” |
102 |
1 - 4 |
7 - 9kl |
19 |
Hard Rock Cafe |
301 |
1 -2 |
8.-9. |
30 |
Kriminalistika |
auditoorium |
2 |
7. – 9. |
24 |
Vaimne tervis |
214 |
2 |
7.-9. |
26 |
Veebipolitseiniku töö |
223 |
2 |
4 – 9 kl |
15 |
Linnud rahvapärimuses |
Raamatukogu lugemissaal |
1 |
9c |
21 |
Seksuaaltervis |
227 |
1 - 4 |
6. – 9. kl |
24 |
Vene rokkmuusika legendid |
311 |
1 |
5 - 9 |
24 |
Mälumäng |
77-1 |
1 |
7-9 kl |
25 |
Investeerimisest üldiselt |
230 |
2 |
7-9 kl |
25 |
Cashy mängu mängimine (investeerimise simulaator) |
230 |
1-4 |
5.-8.kl |
28 |
Photoshop – kuidas töödelda pilte? |
300, arvutiklass |
4 |
4-9 kl |
25 |
Mis on fraktal ja kuidas seda joonistada? |
PAI Meedium klass |
1-4 |
4.-9 |
20 |
Vaimne tervis – kuidas ennast aidata? |
302 |
1-2 |
4-6 kl |
24 |
Muusikaviktoriin |
Muusikaklass |
3-4 |
7.-9kl |
24 |
Muusikaviktoriin |
Muusikaklass |
1 |
4.-6. |
26 |
Veebipolitseiniku töö |
223 |
1 |
5.d ja 5.f |
8 |
Orienteerumismäng |
Kooli ümbrus |
2 |
5.d ja 5.f |
8 |
Märkan ja kujutan detaile |
ateljee |
3 |
5.d ja 5.f |
8 |
Uudishimu päeva kokkuvõttev osa |
koduklassid |
President Alar Karise ettepanekul tähistame oma koolis neljapäeval, 17. novembril, uudishimu päeva. Selleks päevaks oli õpilastel võimalik valida 43 erineva huvipakkuva töötoa vahel. Põnevaid tegevusi pakkusid välja nii Paikuse Kooli õpetajad, kuid on ka külalisesinejaid. Uudishimutseda on võimalik nii loodusainete valdkonnas, kus õpilased tutvuvad lähemalt elektriga, maastiku ja looduse eripäradega ning riikide lippudega. Paljud õpilased olid huvitatud inimese olemusest, uurides aju ja emotsioone. Ka kriminalistika vastu oli huvi suur. Eraldi oli võimalik süüvida ka arvude ja muusika maailma.
Õpilaste huvi ja ootus oli juba enne päeva suur ning loodame, et nii mõnigi küsimus leiab täna vastuse.
Aitäh kõikidele uudishimutsevatele õpilastele, õpetajatele ja külalistele, kes aitasid seda päeva korraldada. Eraldi tänu ka meie tädi-Vellile, kes koordineeris eelkõige väiksemate õpilaste liikumist töötubadesse.
Uudishimu on tore tunne!
Uudishimu päeva töötoad
Töötoa nr |
Kooliaste/ klass |
Õpilaste arv töötoas |
Töötoa teema |
Ruumi nr |
1-4 |
4 – 9 kl |
37 |
Mida räägib sinu keha? |
77-4, käsitööklass |
2-3 |
4-9 kl |
26 |
Flextangle ehk painduv sasipundar |
kunstiklass |
1-4 |
5 – 9 kl |
16 mängijat korraga ühes tunnis |
Väärtuste mäng (Tunne ennast ja oma sõpru), mängivad 4-liikmelised grupid/sõpruskonnad |
213 |
2-4 |
4.-9. |
20 |
Mis on tesselatsioon? (matemaatika, kunst, ajalugu) |
227 |
1-4 |
4-8 kl |
21 |
Põnevad paigad Ühendkuningriigis |
207 |
1-2 |
4-6 kl |
25 |
Kuidas programmeerida roboteid? |
PAI Meedium klass |
3 |
4-9 kl |
25 |
Mälumäng “Pikim, suurim, kõrgeim” |
111 |
1-4 |
4-9 kl |
24 |
Mida ja kuidas tantsiti XX saj algul? |
Aula |
1.-4. |
4.-5. |
24 |
Emotsioonid, kehakeel- kuidas end väljendada? Rollimängud. |
Raamatukogu-klass |
1-4 |
4.-9. |
10 |
Disaini oma telefonihoidja! |
Tööõpetus (PAI) |
1-4 |
4.-9. kl |
24 |
Teadlik kritseldamine |
P305 |
1 - 4 |
6 - 9 |
60 |
Õuesõpe – viktoriin jne |
Koolihoov |
1 - 4 |
6 - 9 |
24 |
Kuulujutud |
304 |
1 - 4 |
5 – 9 kl |
25 |
Elustiil ja tervis |
Spordikeskuse rühmatreeningu- saal |
1-2 |
7-9 |
15 |
Olen ise enda reisikorraldaja |
202 |
2 ja 4 |
8-9kl |
25 |
Kuidas õpitakse politseinikuks? |
Politseikolledž |
1-4 |
8-9.kl(7.kl |
24 |
Elekter-sõber ja vaenlane |
310 |
1-2 |
6-9 |
24 |
Loominguline meistriklass - sinkveini kirjutamine teemal “Sügis” |
102 |
1 - 4 |
7 - 9kl |
19 |
Hard Rock Cafe |
301 |
1 -2 |
8.-9. |
30 |
Kriminalistika |
auditoorium |
2 |
7. – 9. |
24 |
Vaimne tervis |
214 |
2 |
7.-9. |
26 |
Veebipolitseiniku töö |
223 |
2 |
4 – 9 kl |
15 |
Linnud rahvapärimuses |
Raamatukogu lugemissaal |
1 |
9c |
21 |
Seksuaaltervis |
227 |
1 - 4 |
6. – 9. kl |
24 |
Vene rokkmuusika legendid |
311 |
1 |
5 - 9 |
24 |
Mälumäng |
77-1 |
1 |
7-9 kl |
25 |
Investeerimisest üldiselt |
230 |
2 |
7-9 kl |
25 |
Cashy mängu mängimine (investeerimise simulaator) |
230 |
1-4 |
5.-8.kl |
28 |
Photoshop – kuidas töödelda pilte? |
300, arvutiklass |
4 |
4-9 kl |
25 |
Mis on fraktal ja kuidas seda joonistada? |
PAI Meedium klass |
1-4 |
4.-9 |
20 |
Vaimne tervis – kuidas ennast aidata? |
302 |
1-2 |
4-6 kl |
24 |
Muusikaviktoriin |
Muusikaklass |
3-4 |
7.-9kl |
24 |
Muusikaviktoriin |
Muusikaklass |
1 |
4.-6. |
26 |
Veebipolitseiniku töö |
223 |
1 |
5.d ja 5.f |
8 |
Orienteerumismäng |
Kooli ümbrus |
2 |
5.d ja 5.f |
8 |
Märkan ja kujutan detaile |
ateljee |
3 |
5.d ja 5.f |
8 |
Uudishimu päeva kokkuvõttev osa |
koduklassid |